Általános Szerződési feltételek - ÁSZF

Általános rendelkezések

A mukhair.hu szerződési feltételei a www.mukhair.hu weboldalon és online áruházban történő vásárlásra vonatkoznak, amely Szlovákiában és Magyarországon a MUK Haircare PTY LTD (39 Translink Drive, Keilor Park, Victoria 3042 Australia) hajkozmetikumok gyártóját képviseli.

Jelen szerződési feltételek célja egyrészt az eladó (szállító), másrészt a vevő (fogyasztó) jogainak és kötelezettségeinek meghatározása és pontosítása.

A www.mukhair.hu webáruház eladója, üzemeltetője és tulajdonosa a JDD spol.s.r.o., Demänovská 1603/60 031 01 Liptovský Mikuláš, SR, bejegyezve a zsolnai kerületi bíróságon, Sro részleg, ügyirat 66164/L, azonosítószám (cégjegyzékszám): 50 452 631.

Minden szerződéses kapcsolat az eladó és a vevő között a Szlovák Köztársaság jogrendjének megfelelően jön létre. Abban az esetben, ha a szerződő fél fogyasztó, a mukhair.hu weboldal feltételei által nem szabályozott jogviszonyokra a Ptk. 1. sz. 40/1964 Coll. törvény és a 250/2007 Fogyasztóvédelmi törvény módosításaival és a fogyasztóvédelemről az áruk értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során távollevők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés 2. sz. 102/2014. törvény érvényes.

Abban az esetben, ha a szerződő fél vállalkozó, a mukhair.hu weboldal szerződési feltételei által nem szabályozott jogviszonyokra az 1. sz. 513/1991 Coll. Kereskedelmi törvénykönyv a mérvadó.

 


Fogalmak

Eladó (szállító) – az a személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során vállalkozása vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el. Az a vállalkozó, aki termékeket kínál vagy ad el vagy szolgáltatásokat nyújt a fogyasztónak, valamint olyan vállalkozó, aki közvetlenül vagy más vállalkozókon keresztül szállítja a terméket a vevőnek.

Fogyasztó (vevő) - az a természetes vagy jogi személy, aki személyes használatra terméket vásárol vagy szolgáltatást vesz igénybe, és aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el.

Nem fogyasztónak minősülő vevő - az a személy, aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el.

Fogyasztói szerződés - adásvételi szerződés, ha a szerződő felek egyrészt a szállító, másrészt a fogyasztó, aki egyénileg nem tudta befolyásolni a szállító által a szerződés megkötésére előzetesen elkészített ajánlat tartalmát.

Az adásvételi szerződés megkötése - a vevő megrendelése az adásvételi szerződés megkötésére tett ajánlatot jelenti. Maga az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó átadja a vevőnek a kötelező érvényű hozzájárulását az adásvételi szerződés tervezetéhez, azaz a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolása az eladótól. Ettől a pillanattól kezdve a vevő és az eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek, amelyeket az adásvételi szerződés és jelen szerződési feltételek határoznak meg, amelyek az adásvételi szerződés szerves részét képezik.

Szerződési feltételek – az eladó és a vevő között ebben a dokumentumban megállapodott szerződéses rendelkezések. A vásárló a megrendelés elküldésével kijelenti, hogy elfogadja a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes jelen feltételeket, és azokat az adásvételi szerződés megkötésétől kezdve magára nézve kötelezőnek tartja. Megrendelésének elküldésével a vásárló megerősíti, hogy a rendelés leadása előtt megismerte a jelen feltételeket, és azokat fenntartás nélkül elfogadja.


Szerződéstől való elállás

A  a fogyasztóvédelemről szóló rendelet 7. §  1 a.bek. 102/2014. a távollevők között kötött szerződésről vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződésen alapuló áru értékesítéséről vagy szolgáltatásnyújtásáról alapján, a fogyasztó az áru átvételétől számított 90 napon belül jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó köteles az árut a JDD spol.s.r.o., Demänovská 1603/60 031 01 Liptovský Mikuláš, S.R. címre visszaküldeni, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül. A fogyasztó viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos közvetlen költségeket. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül kívánja átvenni az árut. A 14 napos határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut legkésőbb az időszak utolsó napján átadták szállításra.

Nem lehet elállni a szerződéstől olyan védőcsomagolásba csomagolt áru esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült (pl. balzsamok, hajmaszkok, samponok, paszták, hajformázó zselék, hajfestékek stb.).

Ha a fogyasztó a megrendelt árut már átvette, köteles azt eredeti, sértetlen csomagolásban visszaküldeni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a megrendelt árut sérülten, részben elfogyasztott illetve olyan állapotban küldi vissza, amely nem egyezik meg az eladó általi küldés állapotával, tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult az ebből eredő kárt levonni a fogyasztó által a megrendelt áruért fizetett összegből .

A fogyasztó egyúttal a szerződéstől való elálláskor köteles megadni elérhetőségeit és azt a számlaszámot, amelyre az eladónak a visszaküldött áruért fizetendő összeget kell fizetnie. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül visszaküldeni a szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott összeget a fogyasztónak, legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül. Az eladó nem köteles a vételárat visszaküldeni a fogyasztónak, amíg az árut át nem adták neki, vagy amíg a fogyasztó nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte az eladónak.


A www.mukhair.hu oldalon a vételárat az alábbi módokon fizetheti meg:

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A megrendelés leadása után átirányítjuk a GoPay biztonságos fizetési kapuba, ahol megadhatja a szükséges adatokat. Az egész folyamat a szerverünkön kívül zajlik, így egyáltalán nem férünk hozzá a bankkártya adataihoz.
A fizetés azonnal megtörténik, amint a tranzakció sikeresen befejeződött.

UTÁNVÉT

Az áruért csak az áru átvételekor kell fizetni a futárnak (DPD, Packeta), vagy a Packeta.hu cég átvételi pontján, valamint a lakóhelye szerinti Magyar Postán. Minden esetben van lehetősége kártyával is fizetni.
Utánvét díja 250 Ft (ÁFA-val). A díjakat harmadik felek számítják fel, például a DPDgroup, vagy Packeta és nem a muk™ HairCare. 

APPLE PAY

Ez a fizetési mód egyszerű fizetést tesz lehetővé az Apple Walletben tárolt kártya segítségével.
Az Apple Pay csak a Safari webböngészőben érhető el, és csak azokon az eszközökön, amelyek lehetővé teszik az ilyen fizetési módot.
Fizetéskor a bankkártya adatai közvetlenül az Apple Walletből kerülnek átadásra, így az ügyfélnek nem kell a kártyát magánál tartania. Ha az ügyfél nem rendelkezik az Apple Walletben mentett kártyával, akkor a fizetési kapuban felkínálják neki az új kártya hozzáadásának lehetőségét.
A megrendelés leadása után átirányítjuk a GoPay biztonságos fizetési kapujába, ahol elegendő megerősítenie a szükséges adatokat.
A fizetés azonnal megtörténik, ha a tranzakció sikeresen lezárul. 

GOOGLE PAY

A Google Pay egy olyan szolgáltatás, amely egyszerű online fizetést tesz lehetővé. A webshopokban történő online fizetéshez a kártyának elmentve kell lennie a Google fiókjában vagy a Chrome böngészőben. A megrendelés leadása után átirányítjuk a GoPay biztonságos fizetési kapuba, ahol elegendő megerősítenie a szükséges adatokat.
A fizetés azonnal megtörténik, ha a tranzakció sikeresen lezárul.

ÁTUTALÁS

Megrendelése leadása után elküldjük a számlaszámot és a közleménybe írandó adatokat. A fizetés online, bankja internetes banki szolgáltatásán keresztül, a GoPay biztonságos fizetési kapuján keresztül történik. Az egész folyamat a szerverünkön kívül zajlik, így nem férünk hozzá az Ön fizetési adataihoz.
Az árut előre fizeti ki bankszámlára utalással. A fizetés beérkezését követően haladéktalanul kiküldjük az árut, és tájékoztatjuk a szállítás időpontjáról.

A GOPAY-ről

ALAPVETŐ INFORMÁCIÓK A GOPAY-RŐL
A GoPay tevékenységét a Cseh Nemzeti Bank felügyeli, és a GoPay rendelkezik a Cseh Nemzeti Bank engedélyével elektronikus pénz kibocsátására.
A fizetési adatok kezelése során a GoPay megfelel a kártyatársaságok legmagasabb PCI DSS biztonsági szabványának.
HOGYAN TÖRTÉNIK A FIZETÉS A GOPAY FIZETÉSI KAPUN KERESZTÜL
A GoPay fizetési kapu gyors, kényelmes és biztonságos internetes fizetési módot kínál.
A fizetés közvetlenül a fizetési kapuban történik a megrendelés leadása után, vagy az kapu átirányítja Önt a netbankba, vagy a megrendelésben kiválasztott fizetési módnak megfelelő oldalra.
A fizetés elküldése után a GoPay e-mailt küld Önnek egy linkkel, amelyen nyomon követheti a fizetés állapotát, vagy amelyben utasításokat kap a fizetés teljesítéséhez.
A fizetésekkel kapcsolatos minden információ, beleértve a kártyaszámot is, titkosított kommunikációval védett, és a GoPay a PCI DSS kártyaszövetségek legmagasabb biztonsági előírásainak megfelelően kezeli. 

Garancia, reklamáció

A Vevő a termékhiba elleni jogát az áru átvételétől számított 5 éven belül gyakorolhatja kozmetikai termék esetében, egyéb áru esetében az átvételtől számított 2 éven belül jogosult gyakorolni. A vásárló tudomásul veszi, hogy az árut az átvételt követően haladéktalanul köteles megvizsgálni. Abban az esetben, ha az áru a vevő általi átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésben foglaltaknak, a vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót.

Abban az esetben, ha:

 

- a hiba eltávolítható, a vevőnek joga van azt ingyenesen, időben és megfelelően, szükségtelen késedelem nélkül eltávolíttatni, ill. az áru cseréjéhez is joga van. Vevő tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult a hiba elhárítása helyett a hibás árut hibamentesre cserélni, amennyiben ez a vevő számára komoly nehézséget nem okoz.

- a hiba javíthatatlan, amely az áru rendeltetésszerű használatát akadályozza, a vevőnek joga van a terméket kicseréltetni, vagy elállni a szerződéstől

 - a hiba javíthatatlan, de nem akadályozza meg az áru rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van méltányos árengedményre

Vevő tudomásul veszi, hogy az eladó nem vállal felelősséget a termék olyan hibáiért, amelyek a vevő tevékenységével vagy mulasztásával okozati összefüggésben keletkeztek.

Az eladó a vevő kérésére köteles írásban garanciát vállalni, pl. garancialevél kiállításával. Ha az eladó a törvényben előírtnál hosszabb garanciát vállal az árura, annak feltételeit és terjedelmét a jótállási jegy határozza meg. Ha a dolog természete ezt lehetővé teszi, akkor a jótállási jegy helyett elegendő a vásárlást igazoló okmányt kiállítani.

A vevő a törvényes jótállási igény érvényesítésekor köteles az adásvételi szerződés megkötését, a vásárlást igazoló okirattal és adott esetben a kiállított jótállási jeggyel igazolni. Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen feltételek szerint benyújtott érvényes reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció keltétől számított 21 naptári napon belül megoldja, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodnak meg.

Értékelés, vélemény

Csak azok a vásárlók értékelhetik a termékeket és írhatnak véleményt a webshopról, akik a webshopunkból vásároltak. Vásárlóinknak e-mailt küldünk, amelyben lehetőség van webshopunk termékeinek értékelésére. Az értékelések összekapcsolásra kerülnek a vásárló megrendelésével. 


Szállítás

A szállítás, posta, futár és csomagolás költségei, melyeket a vásárló a megrendelés során választott, a vásárlót terhelik. Ezeket a költségeket az eladó aktuális árlistája határozza meg.


Árak

A weboldalon feltüntetett összes ár végleges, EURO pénznemben értendő, beleértve az ÁFÁ-t (20%) és minden további emelés nélkül, hacsak másként nincs feltüntetve. Az oldal tulajdonosa fenntartja az árváltoztatás jogát. A vevőre vonatkozó végső ár a megrendelésben van feltüntetve.

A Szállító fenntartja a jogot, hogy az áruk árát kiküldés előtt korrigálja, ha úgy találja, hogy a megajánlott áru ára nem volt helyesen feltüntetve.

Ebben az esetben a vásárlót tájékoztatni kell a helyes árról, és a vásárlónak bele kell egyeznie az ármódosításba. Ellenkező esetben az adásvételi szerződés nem jön létre, és a megrendelést a szállító törli.

Kedvezmény

Az adott kedvezmény igénybevételének szabályai és feltételei vagy közvetlenül a kedvezményhez (tájékoztató) csatolva, vagy a weboldalon levő a kedvezményre mutató linken találhatók, ahol a kedvezmény szabályai le vannak írva.

Minden kedvezmény csak egyszer vehető igénybe, kivéve, ha kifejezetten másként van meghatározva.


 

Számla, Nyugta

A megrendelés kifizetését igazoló bizonylatot elektronikus számla vagy nyomtatott számla formájában állítjuk ki a vásárlónak. A számla elektronikus formában bármikor letölthető a csomag feladásáról vagy a fizetési elismervényről szóló e-mailben található linkről. Az elektronikus számla az ügyfélfiókból is letölthető, illetve az info@mukhair.hu e-mail címen igényelhető. A számla nyomtatott formában a vevő megrendelésén feltüntetett címre kérhető.

Az adásvételi nyilvántartási törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Egyúttal köteles a beérkezett fizetéseket az adóhivatalnál bejelenteni, műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.


Záró rendelkezések

A vevő megrendelése a visszaigazolást követően a vevő és az eladó között létrejött szerződésként archiválásra kerül, annak teljesítése és további nyilvántartása céljából. A szerződés megkötéséhez vezető egyes lépéseket a fogyasztó saját rendelési folyamatából ismeri. A szerződés szlovák nyelven jön létre.

A vásárlónak lehetősége van a megrendelés leadása előtt az adatbevitel során felmerült hibák kijavítására. Ezek a feltételek lehetővé teszik a fogyasztó számára, hogy archiválja és reprodukálja azokat. A szerződési feltételek 2018. október 1-től érvényesek.

Jogvita esetén Ön, mint fogyasztó, az alternatív vitarendezési testülethez fordulhat, amely a Szlovák Köztársaságban az SOI.

A vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul az adatok kezeléséhez a személyes adatok védelméről szóló 2. sz. 428/2002 Coll. alapján.

 


Érvényes 2018.10.01-től

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz